Kunsthal Aarhus: Museum for Fremtiden

‘At huske fremtider’, billedkunstner Helene Nymann i samtale med Anders Thrue Djurslev

Info about event

Thursday 15 September 2022,  at 17:00 - 18:00

Kunsthal Aarhus

På torsdag den 15. september kl. 17-18 deltager IMC-forsker og billedkunstner Helene Nymann i et offentligt arrangement i Kunsthal Aarhus. I samtale med Anders Thrue Djurslev, som også er ph.d.-studerende ved Aarhus Universitet, fortæller Helene om sit kunstneriske bidrag i udstillingen Museum for fremtiden og sin kunstneriske forskningspraksis, tilknyttet IMC. Læs mere om arrangementet på Kunsthal Aarhus’ hjemmeside eller i kunsthallens begivenhed på Facebook.

Museum for fremtiden er en iscenesat kunstudstilling, som bl.a. præsenterer Helenes forskningsbaserede kunstproduktion. Mere information om udstillingen findes på Kunsthal Aarhus’ hjemmeside.