Aarhus University Seal

Armin Geertz in Danish Radio Programme "Religionsrapport"

Armin Geertz spoke about prayers for the sick when he recently participated in Danish Broadcastser DR's "Religionsrapport". Is healing divine, or is it simply due to chemistry in the brains of the believers? Click and listen to the show.

DR arkiv

From DR's description of this edition of Religionsrapport:

Forbøn for syge er emnet i Religionsrapport denne uge. Spørgsmålet er, om helbredelsen er guddommelig, eller om det skyldes kemi i hjernen på folk, der tror. Med i programmet har vi en spektakulær helbredelseshistorie og nyeste forskning på området. Sidst i programmet får vi et indblik i den religiøse side af konflikten i Irak med organisationen ISIS i centrum. Medvirkende: Armin Geertz og Marie Vejrup Nielsen fra Aarhus Universitet. Naser Khader, Senior fellow på Hudson Institute og vært på Arabiske Stemmer på P1. Tilrettelæggelse: Cecilie Sønderstrup og Hiva Ahmadi. Vært: Lisbeth Brocelius Meléndez.

Please note: The radio programme is in Danish.

Klik her for at høre udsendelsen i Netradio